Vette vis voor Doom&Dickson
03-09-2009 (00:00) - Campagnes
Om de Jackpot van 10 september bij een zo groot mogelijk publiek onder de aandacht te brengen, maakt de Staatsloterij nogmaals gebruik van een spectacular op de reclamemast Schiphol van Hillenaar Outdoor Advertising. Naast de grote vis, die de Jackpot van 27,5 miljoen vertegenwoordigt, introduceert de Staatsloterij een kleine vis voor de Jackpot van 5,5 miljoen. Deze kleinere Jackpot kan men winnen wanneer men een 1/5 lot koopt. Door de twee vissen te gebruiken in alle communicatie rondom de komende trekking, wil de Staatsloterij nog duidelijker laten zien dat de Jackpot ook op een 1/5 lot kan vallen.
Ook ‘De Vis’ van Hillenaar heeft dankzij de Staatsloterij tijdelijk gezelschap gekregen van een kleine variant. De opvallende reclamemast langs de A4 tussen Schiphol en Hoofddorp toont nu niet één, maar twee vissen en beide objecten zijn voor de gelegenheid opvallend oranje gekleurd.
Adverteerder: De Staatsloterij
Creatie: Doom&Dickson
Mediabureau: Zenith Optimedia
Technische uitvoering: Hillenaar Outdoor Advertising