Villa DM achter Travel24’s ReisjePrijsje

17-04-2012 (12:50) - Campagnes

De basis van de campagne is het laagdrempelige responseconcept ‘Reisje Prijsje’. Deelnemers krijgen een vakantiefoto met drie verschillende prijskaartjes te zien en moeten raden wat deze Travel24 reis kost. Als trigger is er een altijd prijs aan de campagne gekoppeld. Bovendien maken de deelnemers kans op deze reis. 
 
Om bereik te genereren zijn er joint promotions gesloten met retailers die aansluiten bij de doelgroep. Op de winkelvloer worden er kraskaarten uitgedeeld die doorverwijzen naar ‘Reisje Prijsje’. Daarnaast wordt het mediabereik van de retailers ingezet: e-mailbestanden, H-A-H en POS-materiaal. Doel van de campagne is het opbouwen van een opt-in e-mailbestand met additionele  vakantiekenmerken en awareness creëren. 
 
Campagne: ReisjePrijsje 
Merk: Travel24 
Klant: Travel24  
Medium: Geïntegreerd 
Branche: Dienstverlening   
Bureau:  Villa DM   
Account: Anouk van Bezu, Mathijs Heijting, Kim Hirs 
Concept: Willem van Rooij 
Creatie: Timo de Zwart   
Klant: Machiel Schepers