Vodafone Business start crossmediale campagne zakelijke markt
Vodafone Business start een crossmediale campagne met de focus op de voortdurende digitale innovatie in de zakelijke markt. Met de Werkt Gewoon"-campagne laat Vodafone Business zien hoe zij, als partner, het MKB en bedrijfsleven helpen met hun veranderende rol.
Martijn van Lieshout, Marketing Director bij VodafoneZiggo: “De wereld wordt overspoeld door complexe technologieën en we zien dat ondernemers vaak worstelen om de juiste oplossingen te vinden en hoe die te optimaal te benutten voor hun bedrijf. Onze ambitie is duidelijk: al onze zakelijke klanten ondersteunen bij het ontdekken en volledig benutten van de concrete voordelen die digitalisering te bieden heeft, met daarbij een grote rol voor veiligheid en betrouwbaarheid. Onze nieuwe "Werkt gewoon"-campagne laat zien welke kansen er zijn voor het MKB en hoe wij helpen die te benutten. Zo creëren we samen een toekomst waarin innovatie, groei en partnership hand in hand gaan.”
Crossmediale campagne
De campagne start vandaag en communiceert de boodschap ‘Samen met Vodafone Business kies jij voor de beste digitale oplossingen die jouw business helpen te slagen’ met inzet van video content, DOOH bij de Ziggo Dome en Hoog Catharijne, een radiocampagne en via social ads.
Creatie: Ogilvy en NCA
Digital: Greenhouse
Media: VodafoneZiggo Media en Wavemaker