Volvo bedankt haar rijders
26-01-2012 (08:31) - Campagnes
Met een gepassioneerde ode aan jou en je auto bedankt het automerk op Facebook alle mensen die Volvo rijden. Waar de meeste merken simpelweg vragen om ‘likes’, draait Volvo als een van de eerste merken de rollen om. Volvo vindt je leuk. De campagne wordt ondersteund met een online film waarin Volvo-rijders op straat worden verrast met een ode aan hun auto. Daarnaast zijn er ongeveer 10.000 liefdesbriefjes uitgedeeld aan Volvo-bestuurders in de vijf grote steden met de oproep een persoonlijke ode in ontvangst te nemen op Facebook.
Nadat je het kenteken van je auto hebt ingevuld ontvang je van Volvo een ode aan jou en je auto. In samenwerking met de RDW is het mogelijk iedereen een unieke ode te geven. Leuk detail is dat Volvo ook heeft gedacht aan niet-Volvo-rijders. Met een knipoog verleiden ze je om voor het Zweedse automerk te kiezen. Ontvang jouw persoonlijke ode hier.
Bureau Euro RSCG 4D Amsterdam
Klant Volvo Cars Nederland
Creatie Alex Herwig, Jeroen Thissen
Copywriter Jasper Jager
Account Lea Brinckman, Mariska Kloezen, Lucas van Maaren, Robert Slot
Producer Sandra Hendriksen
Regisseur Klaas Kleiterp
Sound FC Walvisch
Technische realisatie Refunk
Verantwoordelijk bij klant Marjolijn van den Heuvel, Rob Verstegen