Wie had de beste inhaker van 2011?

14-02-2012 (08:36) - Campagnes

De 10 genomineerden van de inhaakwedstrijd van Telegraaf Media Nederland zijn bekend. Op 29 februari wordt de winnaar bekend gemaakt en vindt de uitreiking van de ‘Wakkere Inhaker 2011’ plaats.
 
Telegraaf Media Nederland heeft een geschiedenis met inhaken. In 2010 werden alle inhakers op het WK Voetbal en de Olympische Spelen onderzocht. Heineken kwam toen als winnaar uit de bus. In 2011 zijn alle inhaakadvertenties aan duizenden respondenten voorgelegd en heeft het Nederlandse publiek tien advertenties genomineerd. In 2011 is op verschillende moment ingehaakt. Uiteraard op de gebruikelijk momenten als Valentijnsdag, Koninginnedag, Prinsjesdag en Kerst. Maar ook op gebeurtenissen als een beroerde huizenmarkt, het huwelijk van Prins William en Kate en de baby van Doutzen Kroes.
 
Genomineerden
Fonds Gehandicapten (Aanmoediging Special Olympics)
Kruidvat (Prinsjesdag)     
Lidl (Winnaar Beste Groente & Fruit)
Ikea (Beste Woonwinkelketen)
HEMA (Winnaar Retail Jaarprijs)
Dirk (Bezoek Rutte aan Obama)
Aldi (Kerst)
Plus (Kerst)
Jumbo (Winnaar Beste Supermarkt)
Gall & Gall (Oud & Nieuw)       
 
De winnaar wordt op 29 februari bekend gemaakt en krijgt een gratis plaatsing in De Telegraaf en uiteraard de eer van de beste Wakkere Inhaker 2011.