Younited lanceert campagne voor betere work-life balance opdrachtgevers
Younited, hét platform dat zelfstandige ondernemers en opdrachtgevers met elkaar verbindt, introduceert in samenwerking met Natwerk een nieuwe campagne gericht op opdrachtgevers die worstelen met het vinden van geschikte mensen en daardoor zelf de gaten dichtlopen. Dat gaat ten koste van hun eigen work-life balance.
De campagne richt zich op opdrachtgevers die het hardst rennen: ochtenden vol zakelijke verplichtingen en avonden waarin ze de kans missen om samen met het gezin te eten of te sporten met vrienden. Als opdrachtgever ben je zelf vaak al druk genoeg. Het inhuren van een zelfstandig ondernemer is een tijdrovend proces. Laat staan alle administratie die dat met zich meebrengt. Younited wil laten zien dat het uitbesteden van taken aan zelfstandig ondernemers, niet alleen efficiënt en tijdsbesparend is voor het bedrijf, maar ook kan bijdragen aan een betere kwaliteit van leven voor de opdrachtgever zelf.
Strategische locaties en momenten
De campagne wordt zowel online als offline uitgerold, met uitingen op sociale media, display, radio en out-of-home. De radiocampagne draait op relevante tijdstippen en gebruikt specifieke voorbeelden voor die momenten, zoals het missen van een sportklasje of de borrel met vrienden. De out-of-home uitingen zijn bijvoorbeeld gesitueerd op plekken rondom kinderopvanglocaties en drukke terrassen, op die manier wordt er nog duidelijker gemaakt wat de kracht van Younited® is.