Zandbeek helpt Good News Centre Kenya
28-09-2012 (08:23) - Campagnes
Stichting Good News Centre Kenya (GNCK) lanceerde gisteren, in samenwerking met Zandbeek Communication Group, een nieuwe corporate identity en het bijbehorende campagnethema ‘I Am Good News’. In het project is een bijzondere rol weggelegd voor jonge Keniaanse fotografen uit de sloppenwijken van Nairobi. Drie getalenteerde fotografiestudenten van Stichting Ghetto Exposed verzorgden alle fotografie. Dat sloot perfect aan op de missie van GNCK: de situatie van kansarme jongeren in Nairobi door scholing verbeteren.
Theo Sijmons, voorzitter Stichting Good News Centre Kenya: ‘Onze stichting hanteert al jaren het motto ‘Geef ieder kind een kans’. Via de unieke samenwerking met Stichting Ghetto Exposed snijdt het mes aan twee kanten. We zijn erg blij dat we op deze manier aandacht kunnen vragen voor de onderwijsproblematiek in Kibagare en tegelijkertijd een platform hebben gecreëerd voor jonge Keniaanse fotografen. We hopen in de toekomst vaker samen te werken.’