Zeeman doet oproep: doneer je gratis damesslip
Goede kleding die je zelf niet meer draagt geef je door. Daarmee help je mensen die het goed kunnen gebruiken. Maar tweedehands ondergoed? Bij Zeeman geloven ze dat nieuw, goed ondergoed beschikbaar moet zijn voor iedereen.
Zeeman geeft daarom een nieuwe betekenis aan de bekende 3+1 gratis actie. Bij aankoop van drie damesslips kan je nu kiezen om de gratis slip zelf te houden of te doneren. Voor deze campagne kiezen de Zeeman-winkels per regio een goed doel* om mee samen te werken. Zo zorgen ze dat alle gedoneerde slips terecht komen bij mensen die deze goed kunnen gebruiken.
Zeeman gelooft in zuinig zijn. Niet alleen op materialen, maar ook op mensen. Want zuinig zijn levert gewoon veel op. En dat begint waar ze direct zichtbaar een verschil kunnen maken: bij de mensen dichtbij. Want met ruim 1300 winkels in heel Europa is Zeeman altijd wel ergens in de buurt te vinden. Zo kan een klein gebaar zomaar optellen tot iets groots.
De +1 campagne is gemaakt in samenwerking met Persuade, lead agency van Zeeman. De campagne start op vrijdag 21 juni in de middag: 15 uur (online) en later die dag ook de commercial.