Zilveren Kruis pleit voor Dry January tot en met maart in campagne door Dawn

06-02-2023 (15:11) - Campagnes

Zilveren Kruis lanceert een campagne rondom goede voornemens. Dawn nam het outdoor gedeelte van de campagne “Gouden Voornemens” voor haar rekening.

Meer sporten, gezonder eten, dry January. Om wat ontspanning in de bekende goede voornemens te brengen neemt zorgverzekeraar Zilveren Kruis deze op de hak.

365 legdays 

Dawn ontwikkelde het outdoor-concept dat gebruikmaakt interactieve billboards. Voorbijgangers krijgen  tekstballonnen met overdreven goede voornemens boven hun hoofden, zoals “Dry January t/m maart”, “365 legdays” of “Alleen nog maar door m’n neus ademen”. Er wordt verwezen naar een door Yune ontwikkelde actiepagina met daarop een aantal laagdrempelige “Gouden Voornemens”. 

Prijs

De campagne is het resultaat van de 250.000 euro aan mediawaarde die Dawn met Zilveren Kruis ontving voor de tweede plaats in de Ocean Outdoor Creative Competition. De campagne is te zien op outdoors in Westfield the Mall, Nieuwegein Cityplaza en diverse schermen in Hilversum.

Credits
Klant: Zilveren Kruis
Bureau: Dawn. A Springbok Agency
Productie: Ocean Outdoor, Yune