Zwitsers sportmerk ON kiest Gardeners
Het Zwitserse sportmerk On kiest voor Gardeners als bureau voor de Nederlandse en Belgische markt. De samenwerking werd afgetrapt met een pr- activatie rondom de lancering van de nieuwste hardloopschoen: de Cloudmonster 2.
Gardeners zal jaarrond aandacht creëren voor het merk, zowel in de vorm van creatieve (pr)campagnes, consumenten activaties als binnen een day-to-day press office.
Laura van der Heiden (Marketing Lead BeNe On): “We hadden meteen een fit met het team van Gardeners. Onze kernwaardes sluiten naadloos op elkaar aan. Als duurzaam sportmerk staat doing good hoog in ons vaandel. We zijn met On een mooie groei aan het doormaken en willen, na het succes van de lancering van de Cloudmonster 2, samen met Gardeners bouwen aan een sterke merkpositie voor On in Nederland en België.”
On is ontstaan in de Zwitserse Alpen met het doel om de beleving van hardlopen revolutionair te veranderen met de belofte: run on clouds. Veertien jaar na de marktintroductie levert On baanbrekende innovaties op het gebied van premium schoenen, kleding en accessoires voor high-performance hardlopen, outdoor, training en tennis. Het merk is wereldwijd aanwezig in 60 verschillende landen en bouwt dagelijks aan een snelgroeiende wereldwijde community die ze inspireren om te verkennen, te ontdekken en verder te dromen.
Cloudmonster 2
De Cloudmonster 2 werd gelanceerd met een grootschalige wereldwijde campagne. DJ-producers en neurowetenschappers hebben samen de ultieme muziekmix gecreëerd die perfect aansluit op de pasfrequentie en je zo helpt efficiënter te rennen. Gardeners bracht de ‘On Energy Run’ naar Nederland: een party on the run met DJ L'Atelier die tijdens het rennen live een set draait op basis van deze soundtrack. Na een succesvolle editie voor media en influencers kunnen ook consumenten op 5 april de Energy Run van On ervaren. Via deze link kunnen zij zich aanmelden, vol=vol.