JongeHonden werken aan filmhack-pitch

28-02-2014 (08:06) - JongeHonden

Dinsdagavond was de briefing van de zogenaamde ‘Grootste pitch aller tijden’ bij Google. 80 JongeHonden hadden een plekje weten te bemachtigen voor de kick-off. Onthuld werd dat ze de komende 4 weken moeten werken aan de Youtube filmhack-brief voor Het Concertgebouw en dat er maar liefst 3 teams een festivalticket winnen naar Cannes.

Dit keer krijgen de jonge talenten niet 2, maar 4 weken de tijd om aan de pitch te werken. Ze worden ondersteund door 2 educatieve workshops waarin ze alle ins & outs leren over de tools van Google en ze mogen bij gerenommeerde creatief directeuren hun idee reviewen. De deadline en de uitslag is op 1 april. 

Ook is het nieuwe thema van JongeHonden bekend gemaakt ‘Fire it Up’. JongeHonden gooit weer even wat benzine op het vuur. Dit jaar wordt het nog grootser, nog educatiever en nog uitdagender. En deze pitch is de aftrap.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.