19 Nominaties voor Best of Customer Media 2010

08-11-2010 (10:02) - Marketing

Van het recordaantal inzendingen (103) die de organisatie van de Best of Customer Media heeft ontvangen zijn dit jaar 19 genomineerd. Op maandag 29 november wordt bekend gemaakt welke nominaties worden bekroond. De feestelijke uitreiking vindt plaats in Hotel de Goudfazant te Amsterdam.

De jury heeft 19 nominaties toegekend in zeven categorieën. MediaPartners Group leidt dit jaar het bureauklassement met drie nominaties. Tijdens de uitreiking op 29 november maakt Hans Hagenaars, ING Nederland het prijswinnend werk bekend. De winnende cases vertegenwoordigen het beste werk van afgelopen jaar. Voorafgaand aan de uitreiking vindt een inhoudelijk programma plaats. Paul Kurzeja, Creative Director van Redwood leidt de avond samen met Peter Kerkhof, hoogleraar Custom Publishing in. Ook wordt dit jaar voorafgaand aan het officiële gedeelte de Customer Media Scriptie Award uitgereikt. Dit is de prijs voor de student met de meest spraakmakende scriptie over customer media. Kaarten voor de uitreiking zijn te bestellen via www.bestofcustomermedia.nl
 
De genomineerden per categorie zijn:

Categorie Crossmediaal concept van het jaar                                   
Zin in meer/Envie de plus – The Big Five
Opdrachtgever: Procter and Gamble
Bureau: sQills, a division of Sanoma Magazines belgium


Allerhande
Opdrachtgever: Albert Heijn
Bureau: MediaPartners, Studio Room en Fabrique

Delta Lloyd Groep - Sterk concept
Opdrachtgever: Delta Lloyd Groep
Bureau: Proof Reputation

 
Categorie Digitale Media
CLEAR online
Opdrachtgever: Vodafone
Bureau: Born05

Multi-brand platform Yunomi
Opdrachtgever: Unilever Benelux
Bureau: Emakina
 
Allerhande online
Opdrachtgever: Albert Heijn
Bureau: MediaPartners, Studio Room en Fabrique

Categorie Eenmalige uiting                                   
In actie
Opdrachtgever: Vereniging van Nederlandse Gemeenten
Bureau: Studio Pollmann en Son & Co
 
U&UWV Decemberspecial                 
Opdrachtgever: UWV
Bureau: Hemels Publishers
 
Alles is Infra
Opdrachtgever: Next Generation Infrastructures
Bureau: vdbj_
                 
Categorie Meest effectief                                   
Er is post!
Opdrachtgever: TNT Post
Bureau: JWT-Artists

Spoor
Opdrachtgever: NS
Bureau: Hoogte 80 strategische media

Categorie B-to-C                                   
Clear Magazine Vodafone
Opdrachtgever: Vodafone Netherlands
Bureau: Boomerang Publishing

Tijdschrift Artis
Opdrachtgever: Natura Artis Magistra
Bureau: Van Lennep

Categorie Interne media                                   
Raak
Opdrachtgever: ArboNed
Bureau: vdbj_

Helder
Opdrachtgever: Interpolis/Achmea
Bureau: Maters & Hermsen Bedrijfsjournalistiek

Share
Opdrachtgever: AEGON
Bureau: Readershouse Brand Media

Heineken Horizon
Opdrachtgever: Heineken International
Bureau: MediaPartners Group

Categorie B-to-B                                   
Upsides
Opdrachtgever: FMO (Nederlandse Financieringsmaatschappij voor Ontwikkelingslanden)
Bureau: Scripta Media

Bruce
Opdrachtgever: markee
Bureau: Het Salon


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch