BN’ers in eenmalige Grolsch-jubileumspot

12-05-2015 (07:42) - Marketing

‘Ploppende’ beugelflessen in het park, de kroeg of gewoon thuis op de bank. Gisteren bestond Grolsch 400 jaar en om dat te vieren zonden de Nederlandse televisiekanalen gisterenavond een eenmalige jubileumcommercial uit. 
 
In de TVC waren tientallen Nederlanders te zien die een Grolsch beugelfles openen met de bekende ‘plop’. Al deze plop-video’s zijn gemonteerd op de ‘Vakmanschap is Meesterschap’ tune, waarmee de brouwer jarenlang succesvol campagne voerde. Bovendien zijn in de jubileumcommercial enkele beelden uit deze geroemde campagne verwerkt.  
 
Ook een aantal bekende Nederlanders, zoals het cabaret duo Speelman en Speelman, regisseur Johan Nijenhuis, Sunday Kids, Sander Boschker en Kick van der Vall van FC Twente, Zwarte Cross en de burgemeester van Enschede, leverde een bijdrage. Met dit initiatief proost Grolsch samen met heel Nederland op 400 jaar vakmanschap en karakter.
 

 


Bureaus

Media

Economisch