Carsub kiest Unison voor ontwikkeling nieuwe website
Carsub, innovatief en snelgroeiend merk in autoabonnementen in Nederland, lanceert op 5 december een volledig vernieuwde website. Voor de ontwikkeling van het platform koos Carsub voor een samenwerking met Unison, specialist in no-code webdevelopment en performance marketing. Het resultaat is een website die niet alleen de gebruiksvriendelijkheid en leadgeneratie naar een hoger niveau tilt, maar ook de kleurrijke, sprekende en brutale merkidentiteit van Carsub volledig omarmt.
Carsub staat bekend om zijn frisse kijk op de automotive branche. Waar traditionele spelers vaak kiezen voor een zakelijke en behoudende stijl, onderscheidt Carsub zich met een gedurfde en toegankelijke merkbeleving. Met de nieuwe website wil Carsub deze visie versterken en tegelijkertijd een platform bieden dat bezoekers moeiteloos begeleidt naar het vinden van hun perfecte auto-abonnement.
Optimale gebruikerservaring
Unison realiseerde de website volledig in Webflow, een toonaangevend no-code platform dat snelheid en flexibiliteit biedt zonder in te boeten op kwaliteit of functionaliteit. Dankzij interactieve webanimaties en slimme koppelingen met Carsub’s achterliggende boekingssysteem biedt de website een fijne gebruikerservaring. De vernieuwde website fungeert als een krachtig middel voor leadgeneratie, terwijl de kleurrijke en sprekende uitstraling Carsub’s unieke karakter versterkt.
“Een samenwerking die onze visie versterkt”
“De keuze voor Unison als partner was vanzelfsprekend'', zegt Wouter Reinders, Co-Founder van Carsub. “We hebben 2 jaar geleden samen met Unison flink ingezet op online leadgeneratie en o.a. hierdoor is ons aantal abonnees fors gegroeid. Daarom is deze stap nu mogelijk. Hun expertise in no-code webdevelopment en performance marketing sloot perfect aan bij onze ambitie om een onderscheidende, gebruiksvriendelijke en goed converterende website te realiseren. Het resultaat is een platform dat niet alleen onze klanten inspireert, maar ook Carsub helpt verder te groeien.”