Coca-Cola helpt Serious Request

06-12-2010 (09:32) - Marketing

Vanaf vandaag verspreidt Coca-Cola het kerstgevoel door heel Nederland met een grootschalige campagne. Kerst is de tijd van geven en daarom wil de frisdrankfabrikant de Nederlander inspireren bij te dragen aan 3FM Serious Request. Coca-Cola is al sinds 2007 nauw betrokken bij 3FM Serious Request en zal ook dit jaar weer alles in het werk stellen om zoveel mogelijk geld te doneren door het inzamelen van lege statiegeldflessen.

Op 24 december wordt in het Glazen Huis in Eindhoven bekendgemaakt wat de Coca-Cola actie heeft opgeleverd. Hessel de Jong, General Manager Benelux Operations Coca-Cola: ‘Via onze kerstcampagne willen we heel Nederland inspireren om bij te dragen aan 3FM Serious Request door het inleveren van
statiegeldflessen. Dit kan bij Jumbo of Super de Boer, bij het speciale Coca-Cola kerstteam dat bij ruim 300.000 huishoudens aan de deur komt mét een gratis fles Coca-Cola, of bij het ludieke inzamelingspunt in de Coca-Cola kersttruck tegenover het Glazen Huis. Met het doneren van statiegeldflessen, steunt de consument niet alleen het Rode Kruis, en de weeskinderen door aids in Afrika, maar draagt hij ook bij aan het milieu. We hopen met deze bijzondere actie een nieuw recordbedrag te doneren.’

Tevens kunnen consumenten een donatie doen door het verzenden van een speciale Snow Globe e-card via www.coca-cola.nl; voor iedere verzonden kaart doneert Coca-Cola  0,25 cent aan 3FM Serious Request. Van 6 tot en met 24 december 2010 kan iedereen zijn statiegeldflessen inleveren bij Jumbo en Super de Boer als donatie voor het goede doel van 3FM Serious Request en het Rode Kruis. In deze periode staat bij de emballageautomaat (TOMRA) in ieder Jumbo en Super de Boer filiaal een speciale Coca-Cola display waarin klanten hun statiegeldbonnen kunnen achterlaten.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch