Customer Media Scriptie Award van start

11-08-2010 (09:34) - Marketing

Op 29 november reikt Smin voor de tweede maal de Customer Media Scriptie Award uit. Dit is dé bekroning voor de student met de inhoudelijk sterkste scriptie over customer media. Met de Customer Media Scriptie Award daagt Smin studenten uit tot het maken van een spraakmakende scriptie en biedt hen een platform om zich te profileren naar het toekomstige werkveld.

Studenten die een hbo- of universitaire opleiding volgen en een scriptie hebben geschreven over customer media kunnen deze insturen. De ingezonden scripties worden beoordeeld door een vakkundige jury onder leiding van Coen Zeevenhooven, directeur Axioma Custom Media. Uiteindelijk nomineert de jury de drie beste scripties. Eén van de genomineerde scripties zal worden beloond met de Customer Media Scriptie Award. De auteur van de winnende scriptie ontvangt op 29 november tijdens de uitreiking van de Best of Customer Media een geldprijs van 1.500 euro.

Vorig jaar is Cristine Liebrecht met haar scriptie ‘Betrokken bladen’ verkozen tot de winnaar van deze scriptieprijs. Liebrecht onderzocht in haar scriptie in hoeverre een personeelsblad invloed heeft op de betrokkenheid van de medewerkers bij de organisatie waarvoor zij werken.

Meer informatie en de winnaar van 2009 van de Customer Media Scriptie Award is op deze site te vinden. Studenten kunnen tot 22 oktober hun scriptie inleveren.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch