DDMA groeit fors

10-01-2012 (08:54) - Marketing

 In 2011 werden 75 organisaties lid van DDMA, de branchevereniging voor dialoogmarketing. De nieuwe aanwas komt deels door de aansluiting van de e-mail associatie bij DDMA in juli vorig jaar. Daarnaast sloten onder meer Eneco, Airmiles, het Astma Fonds en de VARA zich bij de vereniging aan. Een teken dat dialoogmarketing inmiddels gemeengoed is in alle bedrijfseconomische sectoren, zo valt te lezen op de site van de DDMA.

 
DDMA directeur Diana Janssen is blij met de nieuwe leden: ‘De aanmeldingen van deze bedrijven zijn voor ons een belangrijk signaal dat we goed bezig zijn. Ook in deze tijd wegen de baten op tegen de kosten. We bieden dan ook steeds meer diensten die zich vertalen in klinkende munt. Onze leden krijgen gratis onderzoeksresultaten, juridisch advies, voorlichtingen en cursussen. We hebben de branche voorgelicht over het bel-me-niet register, de effecten van de nieuwe Telecommunicatiewet op Online Behavioral Advertising (cookies). We zien ook dat het Privacy Waarborg, ons keurmerk voor het correct gebruik van data in marketing, een echte USP wordt in deze branche.’
 

Reacties

It's great to see The Netherlands take a lead in understanding what the legislation out of Brussels means for the European direct marketing industry and formulate this into something that marketeers can understand. DDMA's reporting and lobbying from Brussels and New York has helped to turned them into a very influential organisation. Great to see success in these difficult times.
Jonathan Marks @ 10-01-2012 09:56 uur

Bureaus

Media

Economisch