GumGum en JW Player werken samen

18-08-2022 (09:57) - Marketing

GumGum, een contextueel-first wereldwijd digitaal advertentieplatform, gaat samenwerken met JW Player (JWP), het toonaangevende videoplatform voor omroepen, uitgevers en video-gedreven bedrijven met 3,8 miljard video-impressies per maand, om Verity te gebruiken bij het plaatsen van contextueel relevante en merkveilige videoadvertenties.
 
Verity, het enige onafhankelijke ad-tech platform dat de Media Rating Council's accreditatie op content niveau heeft behaald voor contextuele analyse, merkveiligheid en geschiktheid, zal samenwerken met JWP om advertenties te analyseren en een private marketplace (PMP) te creëren die zich richt op JWP's enorme video inventaris op basis van contextuele parameters ingesteld door merken. Met deze samenwerking zal GumGum nu in staat zijn om klanten de mogelijkheid te bieden om de schaal, het bereik en de campagneprestaties te verbeteren.
 

Pioniers

"De breedte van verfijning waartoe Verity in staat is, maakte GumGum de ideale partner om mee samen te werken om geavanceerde contextuele mogelijkheden te bieden binnen JWP's video inventaris," zegt Michael Schwalb, GM van Partnerships en Data bij JWP. "Wij zijn al meer dan tien jaar pioniers op het gebied van video delivery en intelligence over het web, en GumGum is al net zo lang bezig met het ontwikkelen van hun contextuele platform; samen zijn we in staat om zeer schaalbare en geavanceerde targeting oplossingen te bieden aan adverteerders."
 
"Verity is het meest intelligente contextuele platform op de markt dat verder kijkt dan de metadata van een video en de volledige context van een video analyseert, inclusief alle signalen zoals tekst, beeld en audio", zegt William Merchan, Head of Verity bij GumGum. "Door Verity te combineren met de kracht en het bereik van JWP's real-time viewability technologie om de campagneprestaties te verbeteren, krijgen onze klanten de mogelijkheid om voorop te blijven lopen in een snel evoluerend digitaal reclamelandschap."
 

Hoe het werkt

Adverteerders zullen samenwerken met het Verity- en JWP-team om een targetingstrategie op te stellen die zowel contextueel relevant als merkgeschikt is voor het publiek van de campagne. Vervolgens zullen deal ID's met JWP premium OLV en CTV inventaris worden samengesteld met behulp van de vooraf bepaalde strategie. Zodra deze zijn gegenereerd, kunnen adverteerders de PMP implementeren in de DSP van hun keuze, en zo een programmatische campagne creëren die gebruik maakt van de context om de zichtbaarheid te verbeteren.
 

Bureaus

Media

Economisch