Herman volgt Hauer op

23-11-2010 (08:09) - Marketing

Saxofonist Benjamin Herman prijkt vanaf vandaag officieel op de internationale ‘giant list’ van Johnnie Walker, opgesteld in het kader van de ‘Walk With Giants’- campagne gemaakt door BBH London. Onderdeel van de campagne zijn ook de Facebook-fanpagina en de ‘Walk with Giants’-studio, waarbij Nederlanders kans maken op een persoonlijke ontmoeting met Benjamin. Benjamin is, na Rutger Hauer, de tweede Nederlander die is gevraagd voor de fameuze lijst met onder andere Sir Richard Branson, Ranulph Fiennes, Robert Carlyle en Lewis Hamilton.

Geheel in de geest van het merk Johnnie Walker gunnen bekende persoonlijkheden in de campagne ons een kijkje in hun leven en bespreken zij wat voor hen persoonlijke vooruitgang betekent. Benjamin Herman weet als geen ander wat ‘Keep Walking’, de merkovertuiging van Johnnie Walker, inhoudt. Startend op zijn dertiende, weet hij binnen een paar jaar al de wereld te veroveren en tot op de dag van vandaag in zijn greep te houden. Een authentieke jazz-muzikant met een ongekende passie om jazz in al haar kleuren te ontdekken en eigen te maken, “zonder regeltjes” zoals hij zelf zegt, met daarbij altijd de toekomst in het vizier houdend.

Al bijna 200 jaar is ‘Keep Walking’ het motto en is mensen motiveren tot vooruitgang het credo van Johnnie Walker. Sinds vorig jaar inspireert het whiskymerk met de ‘Walk with Giants’-campagne, door middel van verhalen van grote persoonlijkheden, zoals triatleet Marc Herremans, topkok Sergio Herman, marathonloper Haile Gebrselassie, F1 coureur en huidig wereldkampioen Jenson Button en golfer Greg Norman. Met filmpjes en interviews gunnen zij ons een blik in hun leven en vertellen ze over hun passies, wat hen motiveert en hoe ze zijn gekomen waar ze nu zijn.

Reclamebureau: BBH London
Videoregisseur: Jeremy Wooding
Cameraman: Roger Chapman
Fotografie: Chris Cox
Audio Walk Sound Operator: Pascal Capitolin
Media: Carat
PR: Edelman
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch