IFFR en Serious Request in Evenementen Top 100

13-01-2012 (09:46) - Marketing

De Vierdaagse Nijmegen, Serious Request/Glazen Huis en het International Film Festival Rotterdam (IFFR) voeren de belangrijkste ranglijsten aan in de nieuwste editie van de Respons Evenementen TOP 100.
 
Vierdaagse Nijmegen – de combinatie van de Internationale Vierdaagse Afstandmarsen en de Vierdaagsefeesten – voert de ranglijst naar bezoekaantal aan en staat bovendien het hoogst genoteerd in de overall ranglijst. Serieus Request/Glazen Huis – dit jaar voor het eerst opgenomen in de TOP 100 – is met grote afstand de lijstaanvoerder naar media-aandacht. Ook is het goede doelen-evenement van 3FM het grootste evenement op sociale media in de TOP 100.
 

Het International Film Festival Rotterdam  (IFFR) is het grootste entreeheffende evenement op basis van bezoekaantal, media-aandacht en sociale media. In de overall ranglijst staat IFFR op de 10e plaats. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch