Op tijd bezorgd staat netjes

08-12-2020 (10:41) - Marketing

Black Friday, Cyber Monday en dan ook nog Sinterklaas… na deze piekperiode deelt pakketdienst DPD met veel trots een paginagrote advertentie in de Telegraaf waarop te zien is dat hun magazijn volledig leeg is.
 
Samen met Fightclub uit Breda werd de inhaker ‘Op tijd bezorgd staat netjes’ bedacht waarmee DPD niet alleen heeft aangetoond de afgelopen drukte goed te zijn doorgekomen, maar ze laten direct zien klaar te zijn voor de komende kerstdrukte. Naast de advertentie in De Telegraaf creëerde Fightclub ook uitingen voor op social media en display advertising.

Thiemo van Spellen, CCO bij DPD Nederland: “Alle medewerkers bij DPD hebben de afgelopen periode extra hun best gedaan om deze tijd goed door te komen. Daar plukken wij en de consument nu de vruchten van. Bovendien zijn we allemaal extra gemotiveerd én extra goed voorbereid op de piekperiode rond kerst. Laat Kerstmis maar komen dus!”
--- 

Bureaus

Media

Economisch