Rabobank blijft hoofdsponsor Stedelijk Museum
28-01-2014 (08:23) - Marketing
Rabobank Amsterdam verlengt de sponsorsamenwerking met Stedelijk Museum met vier jaar. Rabobank Amsterdam draagt ook de komende vier jaar bij aan grote tentoonstellingen en investeert in de educatieve projecten van het museum. Een van de eerste zichtbare uitingen daarvan is de Rabo Familiedag in het Stedelijk in het voorjaar van 2014.
Karin van Gilst, algemeen directeur Stedelijk Museum: ‘We zijn enorm trots en blij dat Rabobank Amsterdam ons de komende jaren blijft ondersteunen. We zien het als een teken van vertrouwen en een vorm van waardering voor onze goede samenwerking. Verbinden, een van de hoofdthema's van Rabobank Amsterdam, sluit naadloos aan op waar wij mee bezig zijn. We zijn weer terug als culturele ontmoetingsplaats in Amsterdam en vinden het belangrijk om verwelkomend en uitnodigend te zijn voor iedereen. Kunst, kunstenaars en bezoekers van alle leeftijden en achtergronden ontmoeten elkaar als vanouds in het Stedelijk. Dankzij de Rabobank kunnen we projecten realiseren die een museumbezoek aan ons nog meer de moeite waard maken.’