Roy Scheerder (KLM) DM van het Jaar

13-01-2012 (08:36) - Marketing

Tijdens de uitreiking van de DM Awards is Roy Scheerder van KLM Royal Dutch Airlines gekozen tot DM van het jaar 2011. De vakjury is onder de indruk van de resultaten die Scheerder boekte met het opzetten van een nieuw customer care proces waarbij snellere responstijden en meer omzet zijn gerealiseerd. De DM Awards zijn dit jaar voor het eerst door DDMA en DeMeter georganiseerd, voorafgaand aan de traditionele nieuwjaarsborrel. Met een recordaantal van 600 bezoekers een groot succes.
 
De jury is onder de indruk van Scheerder zijn inzet, persoonlijkheid en professionele resultaten. Juryvoorzitter Frans Reichardt: ‘Roy Scheerder heeft bij KLM Royal Dutch Airlines indrukwekkende resultaten geboekt met een nieuw customer care proces waarbij én de responstijden zijn versneld én meer omzet is gerealiseerd. Hij heeft dialoogmarketing binnen KLM Royal Dutch Airlines naar boardroom level gebracht.’
 
Op de DM Awards is door het bestuur van DDMA de DM Oeuvre Prijs uitgereikt aan Pieter van den Busken, oprichter van branding- en dialoogmarketingbureau Vandenbusken. DDMA voorzitter Henry Meijdam: ‘Het DM vak zit in het DNA van Pieter van den Busken. Hij heeft de groei van het vak van dichtbij meegemaakt. Maar liefst 50 jaar lang heeft hij op een talentvolle en creatieve wijze dit vak beoefent en is hij een mentor geweest voor velen. De DM Oevre Prijs is een zeer verdiende erkenning voor de tomeloze inzet van de heer Van den Busken voor de dialoogmarketing branche.’ 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch