SurveyMonkey gaat verder als Momentive
17-06-2021 (15:24) - Marketing
SurveyMonkey kondigt aan dat het bedrijf verder gaat onder de naam Momentive. Momentive stelt besluitvormers in staat sneller te handelen, dankzij de jarenlange ervaring van SurveyMonkey op het gebied van intuïtieve en flexibele softwareoplossingen. De ruim 8500 zakelijke klanten van het bedrijf krijgen toegang tot krachtige oplossingen in vijf bedrijfskritische domeinen: marktinzichten, merkinzichten, werknemerservaring, klantervaring en productervaring.
Momentive heeft het nieuwe merk ontwikkeld met behulp van zijn eigen oplossingen en verzamelde inzichten onder werknemers, klanten en in de markt aan de hand van tien verschillende onderzoeken in zeven landen en ondervroeg in totaal ruim 22.000 respondenten. Op basis van dit onderzoek werden drie beginselen opgesteld die een duidelijke marktbehoefte identificeren en de oplossingen van het bedrijf definiëren:
- Snelheid en flexibiliteit: Klanten met verschillende vaardigheden verkrijgen inzichten in slechts enkele uren of dagen, in plaats van in weken of maanden.
- Een nieuwe definitie van AI: Momentive brengt technologie en mensen bijeen om authentiekere en wendbaardere AI te ontwikkelen. Geautomatiseerde inzichten, waaronder uitmuntende sentiment- en tekstanalyse, helpen klanten hun data te doorgronden om vol vertrouwen beslissingen nemen.
- Geef iedereen een stem: De producten van Momentive zijn ontworpen om denkbeelden van anderen te begrijpen, nieuwe ideeën te omarmen, gelijkwaardigheid te bevorderen en iedereen gelijke kansen te geven - zowel in het zakenleven als onze maatschappij.
Het dienstenaanbod van Momentive bestaat uit GetFeedback, een oplossing voor het optimaliseren van de klantervaring; SurveyMonkey, de enquête-oplossing voor zakelijk beheer van feedback; en de hoogwaardige oplossingen voor merk- en marktinzichten die voorheen bekend stonden als SurveyMonkey Market Research Solutions. Momentive wordt gebruikt door 20 miljoen actieve gebruikers en 345.000 organisaties over de hele wereld.