UPC hoofdsponsor Nederlands Film Festival

18-01-2011 (07:50) - Marketing

Het Nederlands Film Festival verwelkomt UPC als nieuwe hoofdsponsor. De samenwerking betreft een driejarige overeenkomst (2011, 2012 en 2013). UPC is de vierde hoofdsponsor naast Film1, de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) en de Volkskrant.

Als onderdeel van de sponsorovereenkomst tussen UPC en het Nederlands Film Festival (NFF) biedt UPC content van het Nederlands Film Festival aan op UPC On Demand. UPC adopteert ook een Jury- en Publiekspijs van het Nederlands Online Film Festival (NOFF): de UPC NOFF Fictie- en Publieksprijs. Tevens organiseert UPC, in samenwerking met het NFF, een familiemiddag en een avond voor haar klanten en medewerkers. Tijdens deze gelegenheden wordt een (nieuwe) Nederlandse film vertoond in bijzijn van de makers. Op deze manier wil UPC iets extra’s bieden, waarbij beleving en ontmoeting centraal staan.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch