98 inzendingen voor Best of Customer Media

27-08-2009 (09:11) - Media

Brancheorganisatie Smin heeft 98 inzendingen binnengekregen voor de verkiezing van de Best of Customer Media 2009. Dat is een stijging van 9 procent vergeleken met vorig jaar.

De categorie BtoC spant de kroon met 24 inzendingen, gevolgd door de categorie Interne Media met 19 inzendingen. De Best of Customer Media is de verkiezing voor de beste Nederlandstalige customer media initiatieven.

De organisatie is tevreden met de inzendingen. 'Het is bijzonder leerzaam om het beste customer werk van het afgelopen jaar bij elkaar te zien. Het gaat van eenmalige uitingen tot volledig crossmediaal ingezette langlopende producties. De jury kan starten met een interessante klus', zegt Smin-directeur Monique Vierdag.

De komende weken buigen 27 juryleden, top-vertegenwoordigers uit het bedrijfsleven, de journalistiek, onderzoekshoek en de bureauwereld, zich over de inzendingen. Zij bepalen wie zich de winnaars mogen noemen van de Best of Customer Media 2009.

Rond 14 oktober 2009 worden de nominaties bekendgemaakt, de uiteindelijke winnaars volgen op 21 oktober. Aan de uitreiking wordt een inhoudelijk programma over de ontwikkelingen op het gebied van customer media gekoppeld.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch