Erik Dol naar Adformatie Groep

04-06-2013 (08:21) - Media

Erik Dol (45) is per 1 juni benoemd tot account director bij Adformatie Groep. Hij zal zich vooral bezig houden met de relaties van het bedrijf bij mediabureaus en uitgeverijen/media-exploitanten. Dol was voorheen 12,5 jaar lang salesmanager bij JCDecaux. Vorig jaar november werkte hij voor korte tijd bij Icemedia. 
 
Willem Sijthoff die de Adformatie Groep in 2012 overnam is enthousiast over de komst van Dol: ‘Ik ben heel blij dat Erik ons team komt versterken. Op deze manier wordt duidelijk dat we niet alleen bezig zijn om te investeren in ons portfolio maar ook in ons team. Professioneel, gedreven en deskundig zijn daarbij de sleutelwoorden.’
 
Eerder dit jaar verliet commercieel directeur Erik-Jan Vis de Adformatie Groep. Vis is sinds 1 juni formeel aan de slag als commercieel manager bij MarketingTribune. Vis liet zich de afgelopen twintig jaar op zijn zachtst gezegd bepaald niet positief uit over zijn huidige werkgever MarketingTribune (voorheen NieuwsTribune). 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch