Het Bierblad is jarig
01-09-2009 (00:00) - Media
Bierblad viert zijn 20-jarige bestaan. Het horecamagazine van Heineken Brouwerijen doet dat met een speciaal en extra dik nummer van liefst 100 pagina's. Met een puike cover mét pin-up.
Het jarige blad opent met een groot artikel over Alfred 'meneer' Heineken, waarbij drie prominenten hun visie op Freddy geven. Daarnaast wordt teruggeblikt op 20 jaar horeca, drankentrends, ontwikkelingen in de handel en reclamecampagnes van Heineken.
Verder geven gerenommeerde trendwatchers hun visie op de toekomst van de horeca, komen BN’ers aan het woord en is er een sprankelend overzicht van 20 jaar buitenlandse horecatrends.
Hoofdredacteur Sjaak Hoogkamer: 'Bierblad heeft in de afgelopen 20 jaar bewezen een betrouwbare en kritische adviseur te zijn voor de horecaondernemer. Het blad is uitgegroeid tot een moderne, vlot leesbare glossy, zonder aan autoriteit te hebben verloren. Ik zou zeggen: dat verdient een Heineken biertje!'