Het Familie Kenniscentrum heet nu Bindinc. Kenniscentrum

14-06-2013 (00:00) - Media

Het Familie Kenniscentrum van Bindinc. heet nu Bindinc. Kenniscentrum (BKC). Het BKC is een doelgroepkenniscentrum waar adverteerders en geïnteresseerden gratis rapporten over doelgroeponderzoek kunnen aanvragen of informatie kunnen halen uit de database met doelgroepinformatie over acht verschillende branches.
 
Via de website van het BKC zijn er dertien publicaties gratis aan te vragen. Dit zijn onderzoeken die zich richten op het consumentengedrag (doelgroep 20-49 en 50-plus). Het BKC richt zich op de branches automotive, beeld & geluid, financiële dienstverlening, goede doelen en verenigingen, persoonlijke verzorging, vakanties & reizen, gezondheidsproducten en voeding. 
 
De onderzoeken bieden inzichten in zaken als omvang, samenstelling en interesses van consumentengroepen in specifieke sectoren. Met het BKC positioneert Bindinc. zich voortaan ook duidelijker als kennispartner voor adverteerders, mediabureaus en redacties.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch