Kieskeurig schrapt magazine en gaat mobiel
03-09-2009 (00:00) - Media
Kieskeurig.nl stopt met het uitgeven van de papieren extensie Kieskeurig Magazine. Na vier edities is besloten zich te richten op een andere, namelijk mobiele manier om de consument te helpen bij aankopen. Kieskeurig gaat zich de komende tijd richten op de doorontwikkeling van haar mobiele propositie Kieskeurig.mobi. Ook wordt gewerkt aan een App voor de iPhone.
Het magazine is de afgelopen twee jaar vier keer verschenen in een oplage van 1 miljoen exemplaren. Het was daarmee een van de grootste tijdschriften van Nederland. Volgens Mirelle Bos, marketingmanager Kieskeurig waren de reacties op het magazine waren zeer positief.
'Maar we zijn continu op zoek naar manieren waarop wij de consument zo goed mogelijk kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze bij het aankopen van een product. We doen dit nu onder andere in samenwerking met Impact Retail, waarbij de productbeoordelingen van consumenten op de winkelvloer van de It's filialen worden getoond.’