Mediahuis Nederland breidt team online platforms uit

28-03-2023 (12:46) - Media

Media-exploitant Mediahuis groeit door. Na verschillende reorganisaties heeft Mediahuis een comeback gemaakt en werkt nu aan het versterken van de positie. Zo ook met de online platforms, waaronder onder meer de merken Metro, NSMBL, Autovisie, Culy, Manners en J/M Ouders vallen. Deze afdeling is uitgebreid met nieuwe talenten, waarbij niet alleen gezocht is naar kunde maar ook naar specialistische expertise.

Mediahuis heeft een breed portfolio van online platforms. Om de naamsbekendheid onder de elf merken te vergroten, zijn er drie nieuwe collega’s gestart: Sandya Ghogli, Coen Grutters en Renée Klumper. Met deze uitbreiding streeft Mediahuis ernaar om de online titels naar een hoger niveau te tillen. Zowel voor de lezer als adverteerder.

Met de komst van SEO-expert Sandy Ghogli haalt Mediahuis veel expertise in huis. Met ruim 8 jaar ervaring als SEO-specialist houdt zij zich bezig met het opzetten en uitvoeren van SEO-trajecten voor de online platforms. “Ik wil het organische verkeer laten stijgen en de posities binnen de zoekresultaten verhogen. Door de constante ontwikkelingen, is elke dag een nieuwe uitdaging en houdt het me scherp.”

Coen Grutters is online redacteur en versterkt het team van Autovisie en Manners. Hij werkte eerder voor namen zoals FHM en IEX. Bij Mediahuis heeft hij een breed takenpakket en schrijft hij niet alleen voor de platforms, maar is hij ook te zien in de video’s van Autovisie.

Renée Klumper is gestart als Creatief Conceptontwikkelaar. Zij is verantwoordelijk voor alle creatieve concepten van de online platforms, van kleine optimalisaties en sociale media formats tot creatieve samenwerkingen met het salesteam. “Alle merken zijn uniek, krachtig en hebben ieder hun eigen expertise. Het is mijn doel om alle merken zowel intern als extern een enorme boost in merkbekendheid te geven.” 

 


Bureaus

Marketing

Economisch