MWG sluit seizoen af met kanshebbers Cannes
04-06-2013 (08:25) - Media
In de tweede helft van juni vindt het Cannes Lions International Festival of Creativity plaats. MWG neemt alvast een voorproefje.
Richard Kemper van het duo Veldhuis & Kemper en een paar toppers uit het vak reviewen campagnes die het afgelopen jaar in Nederland, maar ook daarbuiten zijn gemaakt. Het is de bedoeling dat dit panel de bezoekers inzicht geeft in de ‘Cannes-hebbers’ van dit jaar.
Panelleden:
▪ Kim Dingler (mede-oprichter THEY)
▪ Remco Marinus (creatief directeur/partner Lemz)
▪ Dick Buschman (partner ACHTUNG!)
▪ Meindert van den Heuvel (directeur Interbest)
▪ Alexander van Slooten (marketing directeur a.i. wehkamp.nl)
kanshebbers
Deze laatste MWG themamiddag van het seizoen zal feestelijk worden afgesloten.
Datum: Donderdag 13 juni 2013
Tijd: 15.30 uur ontvangst, 16.00 uur programma, 17.30 uur netwerkborrel
Locatie: Strandzuid, Amsterdam Rai
Toegang: Gratis voor MWG-leden, niet-leden € 70 (excl. BTW)
Informatie: www.mwg.nl