Nieuw: Ex Magazine

09-09-2009 (00:00) - Media

Vandaag verschijnt het eerste nummer van scheidingsmagazine Ex. Het tijdschrift bevat een mix van persoonlijke verhalen en uitgebreide praktische en juridische informatie op het gebied van scheiding en relaties.

Ex Magazine verschijnt twee keer per jaar in een oplage van 50.000, en is een productie van De Bladenfabriek in opdracht van Hoefnagels Family Mediation, de initiators van de Scheidingsbeurs.

Marcel Woensdregt, directeur van De Bladenfabriek: 'Samen met Hoefnagels Family Mediation hebben we het commerciële traject opgestart, het bladconcept opgezet en daar een passende vormgeving aan gekoppeld. De doelgroep van de uitgave bestaat uit vrouwen van middelbare leeftijd maar we wilden nadrukkelijk Ex niet profileren als ‘de zoveelste glossy met een thema’. Ex is opgezet als een informatief magazine waar lezers serieuze en luchtige, maar vooral bruikbare artikelen en adviezen kunnen lezen over scheiden en relatieperikelen.'

Ex is verkrijgbaar op 4.700 verkooppunten waaronder boekhandels, warenhuizen en supermarkten. Prijs: € 6,95-. De eerste uitgave is vanaf 9 september in de winkels verkrijgbaar.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch