Nieuwe categorie bij AMMA's

19-01-2010 (11:06) - Media

MWG AMMA 2009 introduceert een nieuwe categorie: Beste Interactieve Mediastrategie. Het bestuur van de MWG heeft besloten om een nieuwe categorie in te stellen vanwege het feit dat interactieve campagnes een belangrijk en een groeiend aandeel hebben in de markt. Cases in deze categorie hadden nog geen duidelijk plek binnen de bestaande categorieën. De MWG hoopt dat dit een stimulans is voor de interactieve branche en verwacht veel interesse. De naamgeving van de “Beste Monomedia-inzet” verandert in “Beste Single Mediastrategie” maar verandert inhoudelijk niet. Het totaal aantal categorieën is 12, de overige categorieën zijn: Beste Media-/middelenstrategie, Beste Mediastunt, Beste Media-innovatie, Media-adverteerder van het Jaar, Mediabureau van het Jaar, YIM Mediatalent van het Jaar, Hans du Chatinierprijs voor Studenten en voor Professionals, Exploitant van het Jaar en de Carl Lipp-prijs voor Mediavertegenwoordiger van het Jaar.

Inzendingen kunnen alleen digitaal worden ingezonden via een online inzendmodule (www.mwg.nl/amma/inzenden). De inzendtermijn start 18 januari en sluit 19 februari 2010. De nominaties worden eind maart bekend gemaakt en de feestelijk uitreiking van de AMMA’s 2009 is op 20 mei 2010 in de Beurs van Berlage.
 


Bureaus

Marketing

Economisch