Nieuwe investeerders Mannenmedia

03-06-2013 (08:24) - Media

Internetbedrijf Mannenmedia is 1 juni een nieuwe fase ingegaan. Twee private investeerders maken de weg vrij om verder uit te groeien tot dé specialist in Automotive en Sport. Door investeringen in kennis en techniek kan het online advertising netwerk voldoen aan de veranderende behoeften van adverteerders. Mannenmedia exploiteert ruim 25 (mobiele) websites, blogs en apps met een maandelijks bereik van circa 6 miljoen unieke bezoekers.
 
Oprichter Marque Joosten: ‘Mannenmedia is in zes jaar tijd uitgegroeid tot een financieel gezond internetbedrijf. Nieuwe investeringen kunnen de toekomstige groei van de specialistische netwerken Motomedia en Sportivomedia accelereren. Voor het realiseren van deze groei is Jeroen Rutte benoemd tot Managing Director. Hij is al sinds de oprichting werkzaam bij Mannenmedia. Door de verkoop van onze aandelen kunnen Marijn Pijnenborg en ik de focus richten op nieuwe activiteiten.’
 

Mannenmedia is in 2007 gestart. In 2008 werd een strategische samenwerking gerealiseerd met Autoblog. Motomedia dekt met 14 automotive titels vrijwel alle aspecten van autobezit, autonieuws en mobiliteit. Sportivomedia telt 6 sportwebsites met het laatste nieuws op het gebied van auto- en motorsport, voetbal, wielrennen, schaatsen en tennis. Het mannennetwerk is recent uitgebreid met Apparata.nl, een nieuwe site over gadgets en technology. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch