Nieuwssite Telegraaf best bezocht

31-08-2011 (09:07) - Media

Bezoekers van nieuwssites brengen het meeste tijd door op Telegraaf.nl. Dit blijkt uit onderzoek van Wakoopa onder een panel van 10.000 Nederlanders, opgezet in samenwerking met Panelclix.


Jan-Kees Emmer, adjunct hoofdredacteur van De Telegraaf, verantwoordelijk voor de digitale activiteiten: ‘Het bewijst maar weer dat wij beter als anderen in staat zijn onze bezoekers van relevante informatie te voorzien op een breed scala van onderwerpen. Het creëren van massabereik zit al meer dan 100 jaar in ons DNA. Met die kennis zijn we ook online in staat onze bezoekers zodanig te prikkelen, dat er meer dan op andere sites wordt doorgeklikt.  Daarbij gaat het tegenwoordig niet meer alleen om geschreven content, maar meer en meer ook om actuele video's zoals onze dagelijkse nieuwsflits.’
 

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch