Restyling Steps Magazine

30-08-2011 (09:29) - Media

Het Belgische Steps City Magazine (maandelijks 957.000 lezers) ondergaat op 4 september 2011 een metamorfose. Het gratis maandblad van Roularta krijgt een volledig nieuwe lay-out.

 
Inhoudelijk bouwt Steps verder op de bestaande mix van lifestyle en entertainment, met nationale en regionale invalshoeken. Steps City Magazine is in vele opzichten uniek binnen de wereld van de lifestylemagazines: het blad telt 16 regionale edities, die samen heel Vlaanderen coveren. Opvallend is het groot formaat en gebruik van glossy papier. Maandelijks kent Steps 957.700 lezers (CIM-cijfers 2009-2010).
 
Het Magazine wordt verspreid met de hele oplage van De Zondag en kent daarbovenop een exclusief distributienetwerk. Deze maand staat Steps City Magazine in het teken van mode en zijn er interviews met onder anderen Walter Van Beirendonck, An Lemmens, Roos Van Acker en opmerkelijke reportages (o.a. over Swappen, het nieuwe shoppen). Kers op de taart is zoals elke maand een grote wedstrijd: lezers kunnen een luxe citytrip naar het modieuze Milaan winnen.
 

Bureaus

Marketing

Economisch