Sanoma's op de bres voor millenniumdoelen

25-09-2009 (10:07) - Media

Tijdschriften en websites van Sanoma Uitgevers zullen tot 2015 regelmatig aandacht besteden aan de millenniumdoelen van minister Koenders van Ontwikkelingssamenwerking. Het gaat om de titels Libelle, Margriet, Viva, Cosmopolitan, Marie Claire, MIND Magazine en esta.

Zij zullen zich vooral richten op vrouwen- en kinderdoelen. Morgen wordt het startschot van de nieuwe samenwerking gegeven door Sanoma-CEO Dick Molman, esta-hoofdredacteur Marije de Jong en Koenders, tijdens de slotdag van de manifestatie Ontwikkelingssamenwerking.nu.

Molman: ‘Als marktleider in het vrouwenbladensegment zien wij het als onze maatschappelijke rol om steeds weer aandacht te vragen voor zaken die vrouwen treft. Het is een mooie aanleiding om ons ook voor de andere doelen in te zetten. Wij kunnen die doelstellingen dicht bij het publiek brengen. Met onze media, elk op hun eigen manier. Goed communiceren is ons vak, mensen inspireren en in beweging zetten.’
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch