TikTok lanceert TikTok World

13-10-2022 (16:25) - Media

 Volgens TikTok zijn merken een essentieel onderdeel geworden van de amusementservaring door storytelling, community en creativiteit te omarmen. En daar haakt het social kanaal met de lancering van TikTok World nu slim op in.

authenticiteit is key

Uit een onderzoek van Hotspex blijkt dat 71% van de TikTok-community zegt dat het de authenticiteit van een maker is die hen motiveert om bij een merk te kopen. Een recente studie met Kantar laat zien dat het werken met makers om TikTok-creatives te produceren een grotere kans heeft op een significante merklift en een verdubbeling van de engagement rate en kijktijd. Alle reden dus voor TikTok om oplossingen te ontwikkelen die nog meer makers in het ecosysteem brengen, waardoor het voor merken en makers makkelijker wordt om samen te werken.

Als het officiële platform voor branded content samenwerkingen op TikTok, verbindt TikTok Creator Marketplace (TTCM) merken en bureaus met meer dan 800.000 gekwalificeerde makers wereldwijd  Op dt moment worden verschillende updates voor TTCM gelanceerd, waarmee merken creatieven efficiënter kunnen vinden, creatieven op schaal kunnen activeren en campagneprestaties kunnen meten en optimaliseren.

 


Bureaus

Marketing

Economisch