7 digital marketingtalenten ronden SCHAAL+ programma met succes af

01-10-2018 (10:59) - Mensen

De tweede lichting SCHAAL+ talenten heeft afgelopen vrijdag het digital marketing traineeship afgerond. Zeven talenten ontvingen daarom het e-Academy certificaat uit handen van Thuiswinkel.org.
 

Door deelname aan het Digital Marketing Programma hebben de talenten zich in 1,5 jaar tijd ontwikkeld tot digital marketing professional. Met werkervaring bij verschillende opdrachtgevers en actuele digitale marketingkennis en -vaardigheden op zak, hebben ze een stevige basis gelegd voor de rest van hun?(digitale)?marketingcarrière. 
 

De uitreiking vond plaats tijdens chainday: de dag waarop alle digital marketingtalenten samenwerken tijdens één grote bootcamp. Voor Rabobank, ABN AMRO en de Tourism Group werkten de talenten een hele dag aan cases die ze aan het einde van de dag aan de opdrachtgevers presenteerden.  
 

Excellent programma 

Op 20 september 2018 werd het Digital Marketing Programma door?Thuiswinkel?e-Academy voor het tweede opvolgende jaar beoordeeld als Excellent.?Thuiswinkel e-Academy?certificeert hbo- en?bedrijfsopleidingen?op het gebied van e-Marketing, e-Commerce en e-Supply chain.?De excellente beoordeling houdt in dat het Digital Marketing Programma excellent?aansluit bij de competenties en eindtermen van het?vakgebied, oftewel dat?de inhoud van het programma uitstekend aansluit?bij de behoefte vanuit het e-commerce/digitale marketing werkveld.