Marc van Dijk is nieuwe directeur van Effective
16-07-2008 (11:05) - Mensen
Marc van Dijk is de nieuwe directeur en aandeelhouder van Effective Beurs & Promotiemanagement. Na een uitgebreid klanttevredenheids- en imago-onderzoek is gekozen voor een verscherping van positionering en huisstijl.Effective Promotion Management wordt Effective Beurs & Promotiemanagement en de huisstijl heeft een frissere en actievere uitstraling gekregen. Sanoma Uitgevers Marc van Dijk komt van Sanoma Uitgevers waar hij director key accounts was en director custom publishing. Daarvoor heeft Van Dijk ervaring opgebouwd in het leiden van eigen bedrijven met specialisme actie marketing en below-the-line activiteiten.
Voorheen was hij eigenaar van reclamebureau Hoogcarspel, nu onderdeel van Newton21. Ook was hij eigenaar van Van Dijk Visuele Communicatie. Nieuwe profilering Effective is overgenomen van Dian Beukeboom. Na 16 jaar heeft zij ‘het stokje’ overgegeven aan Van Dijk. “Met de reeds aanwezige kennis en ervaring van het team aangevuld met mijn expertise kunnen wij namens A-merken de consumenten ‘raken’ met spraakmakende promoties”, aldus Van Dijk.
Effective Beurs & Promotiemanagement is synoniem voor een zorgeloze beursdeelname of promotie. Huishoudbeurs Als marktleider in de FMCG markt realiseerde Effective dit jaar beursdeelname voor 25 A-merken op de Huishoudbeurs. Meer dan 1.600 m2 standruimte, 234.155 bezoekers, ruim € 500.000,- omzet, 1.811.072 proefcontacten, 304.052 koopcontacten en 494.006 verkochte producten. Een greep uit overige beurzen zijn Libelle Zomerweek, Margriet Winterfair, 50PlusBeurs, Jonge Gezinnen Beurs, Vakantiebeurs.