Tiina Salzberg Executive Strategy Director bij 180 Kingsday
23-08-2017 (12:39) - Mensen
180 Kingsday heeft Tiina Salzberg aangenomen als Executive Strategy Director, Head of Planning. Hiervoor was ze werkzaam als Global Media Director bij Jacobs Douwe Egberts en verantwoordelijk voor de mediastrategie van grote merken zoals Jacobs, L’Or en Tassimo.
Daarvoor sleutelde ze 4 jaar lang bij Mondelez International in Zurich aan merken als Milka, Cadbury, Toblerone, Jacobs en Carte Noire. Ze begon haar carrière in New York bij Euro RSCG en Saatchi & Saatchi.
strategische output
over 180 Kingsday
180 Kingsday is een prijswinnend internationaal creatief bureau aan Amsterdamse grachten en werkt voor o.a. Qatar Airways, BMW, Hartstichting, DHL, Bloemenbureau Holland, Heineken, Vereniging Eigen Huis, Playstation, Exact, Pepsi, MINI, Smint en Rabobank.
180 Kingsday maakt deel uit van het 180 micro-netwerk met kantoren in Amsterdam, Los Angeles en China. Onderdeel van Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), 180 heeft 200 werknemers uit meer dan 30 landen.