Ben jij consistent op elk contactmoment?
07-04-2019 (18:00) - Powered by
In een tijd van love brands en purpose marketing is merkbeleving cruciaal voor succes. Maar hoe zorg je voor een consistente merkbeleving op iedere plek, waar jouw klant jou kan tegenkomen? Welke rol spelen virtuele contactmomenten inmiddels? En moeten fysieke verkooppunten plaatsmaken voor experience-stores?
Tijdens GUC BEATS neemt René Repko (voormalig Marketeer of the Year en marketingdirector van onder andere Hema, Rituals en Action) ons mee door de laatste trends en ontwikkelingen van retailmerken in binnen- en buitenland. Sander Tacx (Group Digital Director bij GUC Agency) deelt zijn visie over de rol van brand experiences in de customer journey.
ShopWatch Challenger Award
Tijdens dit event wordt op 16 april ook de ShopWatch Challenger Award 2019 uitgereikt. Dit is een tweejaarlijkse prijs – op initiatief van GUC Agency en FONK magazine – voor merk- en retail-challengers. In een markt die razendsnel verandert en waarin grote, gevestigde namen verdwijnen, doen challengers het nét even anders. Én met succes! Branchegenoten uit de ‘gevestigde orde‘ selecteerden de vijf genomineerde challengers. De vak- en publieksjury kiezen op 16 april de uiteindelijke winnaar.
Dit is het programma
16.00 uur: ontvangst
16.30 uur: welkomstwoord Brian Hirman
16.35 uur: Sander Tacx over Brand experiences in the customer journey
17.00 uur: René Repko over Internationale trends in retail
17.30 uur: pitches door vijf genomineerden
18.30 uur: uitreiking ShopWatch Challenger Award 2019
Borrel tot ongeveer 19.00 uur
Aanmelden
Wil je dit event meemaken? Meld je dan hier snel aan want: vol=vol!
Aan GUC BEATS en de uitreiking van de ShopWatch Challenger Award zijn geen kosten verbonden.
GUC Agency is gevestigd aan het Surinameplein 118. Eenvoudig te bereiken met tramlijn 1, 11, 17 en met bus 15. Met de auto? Stel je navigatie dan in op: Postjeskade 265 in Amsterdam.