Techonomy nieuwe digitale partner van Eindhoven Airport
Eindhoven Airport kiest voor Techonomy als nieuwe partner in digital advertising, data en performance.
Na een grondige aanbestedingsprocedure heeft Eindhoven Airport gekozen voor Techonomy als digitale partner voor de komende jaren. Beide organisaties, gevestigd in Brainport regio Eindhoven, delen een sterke focus op vernieuwende technologieën en (online) innovatie.
'Belangrijke inkomstenbron'
Met de samenwerking wil Eindhoven Airport de online ervaring voor reizigers die gebruikmaken van de parkeersvoorzieningen van de luchthaven verbeteren. Britt Scheepers - de Cock, Customer Experience & Marketing Consultant bij Eindhoven Airport, vertelt waarom dit zo belangrijk is: “Parkeren vormt een belangrijke inkomstenbron voor de luchthaven. Daarom is een doelgerichte inzet van digitale advertentiekanalen essentieel.” Jasper Snelders, Digital Marketing Manager bij Techonomy, vult aan: "We streven ernaar de reiziger beter te leren kennen, om zo een nog sterkere relatie met ze op te bouwen en ze door middel van de nieuwste online advertising technieken te bereiken, te binden en te converteren".