Beeckestijn Business School aanwezig op MIE 2016
20-01-2016 (00:00) - Toeleveranciers
Op 3 & 4 februari 2016 organiseren MOA en NIMA voor de 14e keer Nederlands grootste Marketing & Insights Event (MIE) in het Media Plaza Utrecht. Het MIE is hét event waar het allerlaatste op het gebied van marketing, insights, onderzoek, bigdata, customerjourney en social & digital marketing wordt gepresenteerd.
Beeckestijn Business School is deze beide dagen aanwezig met een stand en verzorgt een 4-tal lezingen:
Op 3 februari 2016:
9:45 - 10:30 Hans Molenaar: Wat is jouw Customer Insight en Big Data Strategie?
13:45 - 14:30 Kees Kerkvliet/Daniëlle Dieben: Simply the best! Not just a Customer Journey…. at BMW
Op 4 februari 2016:
9:45 - 10:30 Kees Kerkvliet/Daniëlle Dieben: Simply the best! Not just a Customer Journey…. at BMW
12:00 - 12:45 Egbert Jan van Bel: Marktonderzoekers aller landen, u gaat de dienst uitmaken mits…
Veelzijdig programma, zelf samenstellen
zelf samenstellen
Beide congresdagen kunnen deelnemers hunpersoonlijke programma samenstellen en kiezen uit ruim 90 workshops, masterclasses en keynotesessies. MIE 2016 verwacht zo'n 2800 marketeers, analisten, onderzoekers, strategen en commercieel professionals te verwelkomen.
inschrijven met korting
De kosten voor deelname aan Nederlands grootste Marketing & Insights Event bedragen € 130,- (inclusief catering en lunch), relaties van Beeckestijn Business School krijgen korting met code 3001343403 bij registratie. De prijs is dan € 109,50 in plaats van € 130,-. Inschrijven kan via de site van MIE.