Mobillion gaat verder onder de naam Kentaa
06-01-2016 (10:04) - Toeleveranciers
Na 16 jaar neemt het Arnhemse bedrijf Mobillion afscheid van haar naam. Mobillion heet vanaf nu Kentaa. En Kentaa gaat op volle kracht verder met online fondsenwerving.
Tijd om afscheid te nemen van de naam Mobillion die niet meer bij past bij de huidige dienstverlening. Met haar naamsverandering laat Kentaa een stukje Mobillion historie achter zich. De focus ligt sinds de verzelfstandiging twee jaar geleden op online fondsenwerving; nu is dat ook in naam zo. Eind 2014 is het Kentaa platform gelanceerd, een verzameling tools voor online fondsenwerving. Inmiddels maken meer dan 70 fondsenwervende organisaties gebruik van het Kentaa platform.
De naam van het platform is vanaf heden ook de bedrijfsnaam. Via een speciale ‘Open je hart’ campagne wordt de sector deze week geïnformeerd over de naamswijziging.
De naam van het platform is vanaf heden ook de bedrijfsnaam. Via een speciale ‘Open je hart’ campagne wordt de sector deze week geïnformeerd over de naamswijziging.
Kentaa is een ‘social enterprise’ met als maatschappelijke missie ‘social good’ organisaties helpen met het online werven van inkomsten. Inkomsten die nodig zijn om hun doelen te realiseren en de wereld beter te maken.
Met tools voor crowdfunding, event fundraising, kom-in-actie campagnes en online collectes streeft Kentaa ernaar dat zoveel mogelijk fondsenwervende organisaties hun doelen behalen.
Ruim 70 goede doelen, universiteiten, zorginstellingen en sportverenigingen werven succesvol fondsen met Kentaa.