Opnieuw COPC-certificaat voor arvato

26-04-2013 (00:00) - Toeleveranciers

Voor het derde opeenvolgende jaar heeft de afdeling
Workforce Management van arvato Customer Services het COPC-certificaat voor 2.5 Forecasting, staffing & scheduling in de wacht gesleept.

Voor arvato betekent dit een erkenning van het werken aan steeds hogere kwaliteit. En voor de klanten van de klantcontactcentra van arvato wordt de toegevoegde waarde nog eens onderstreept. De audit van COPC vond plaats in januari.

COPC, Customer Operations Performance Center, is een besturingsmodel voor klantcontactcentra, waarmee de kwaliteit van klantcontact verbeterd kan worden. Het model wordt internationaal gebruikt om de prestaties en  de kwaliteit te meten bij het contact met klanten. Bij arvato is ook in 2012 volop ingezet op het verder verbeteren van de Workforce Management afdeling, met deze certificering als resultaat.

In Nederland heeft arvato vestigingen in Abcoude, Amstelveen, Venlo en Venray. arvato is onderdeel van arvato AG, de media service provider van Bertelsmann AG, één van de grootste internationale media concerns. Andere bekende Bertelsmann ondernemingen in Nederland zijn RTL Nederland en G+J Uitgeverij.