Slogan Centrale van start
07-02-2013 (08:37) - Toeleveranciers
Gistermiddag werd in Amsterdam het officiële startschot gegeven voor De Slogan Centrale, een nieuw initiatief van tv-producent CCCP. De Slogan Centrale gaat op een laagdrempelige manier pakkende, passende slogans maken voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf.
‘Een goede slogan, die op een opvallende manier iets zinnigs zegt over een organisatie, is meer dan ooit een waardevolle manier om je te onderscheiden van je concurrenten. Of je nou Nike heet of Slagerij Van der Ven,’ zegt initiatiefnemer Rogier Cornelisse.
Op de website www.slogancentrale.nl kunnen ondernemers die op zoek zijn naar een nieuwe slogan op een eenvoudige manier hun wensen kenbaar maken. In zes overzichtelijke stappen geef je aan wat het doel is van de nieuwe slogan en aan welke voorwaarden de zin moet voldoen.
Onder het motto ‘Jij je zin!’ gaan de creatieven van De Slogan Centrale vervolgens direct aan de slag om binnen 24 uur drie slogans te schrijven waar de klant er één uit kan kiezen. De kosten zijn overigens zeer schappelijk: iedereen – van eenmanszaak tot wereldmerk en van politieke partij tot kinderboerderij – betaalt voor die drie voorstellen slechts €250 (exclusief btw).