Utrecht heeft primeur met online mediawinkel

14-02-2013 (08:36) - Toeleveranciers

De Utrechtse MeerMediaMaand is officieel van start gegaan. Gedurende zes weken kunnen ondernemers, die hun doelgroep in Utrecht of daarbuiten willen bereiken, op mediaklapper.nl terecht voor extra voordelige advertentieruimte. Deze aanbiedingen zijn tot stand gekomen in samenwerking met media-exploitanten zoals TMG, de Persgroep, STER, Clear Channel Hillenaar, IDG, Dutch Moving Media en CBS Outdoor. 
 
Mediaklapper is een online mediawinkel die eind juni 2012 zijn virtuele deuren opende. Mediaklapper heeft een snel groeiend aanbod van media beschikbaar voor MKB-ondernemers, die ingewikkelde tariefkaarten, een moeilijk bestelproces of inschakeling van een traditioneel mediabureau willen vermijden. 
 
Behalve advertentieruimte in dagbladen, tijdschriften, huis-aan-huisbladen en op radio, abri’s en billboards, kan de adverteerder ook kiezen voor bijvoorbeeld roltrapreclame, walking billboards en advertenties op mediabikes. Op mediaklapper.nl kan iedereen zelf 24 uur per dag advertentieruimte uitzoeken, vergelijken en direct bestellen. Met minimaal 10% korting.