Inschrijvingen  EMAS Awards geopend

Inschrijvingen EMAS Awards geopend

01-02-2024 (09:41) - Awards

Op 27 juni 2024 organiseert branchevereniging DDMA een nieuwe editie van de Email Marketing Automation Summit (EMAS). Dit keer op een nieuwe locatie, Circa Amsterdam, en voor het eerst volledig in het Engels.

De EMAS is het kennisevenement op het gebied van e-mail marketing automation en een no-brainer voor iedere (e-mail)marketeer. Early-bird tickets zijn nu verkrijgbaar (tot en met 17 maart).

Inzichten

Tijdens de EMAS krijgen bezoekers toegang tot inzichten die niet zomaar verkrijgbaar zijn door even te Googelen of op openbare platformen. Alle content is one-of-a-kind en van onschatbare waarde voor jouw bedrijfspraktijk. Topics die onder meer aan bod komen: De toekomst van marketing automation ,(generative) AI, deliverability, security, cookieless , leadgeneratie, databasegroei, design, creatie en copy, legal en privacy, analytics, tooling, de rol van de (e-mail)marketeer van de toekomst, en nog veel meer. De line-up van de EMAS wordt op dit moment nog samengesteld. Sprekers volgen binnenkort.

Award

Traditiegetrouw worden tijdens de EMAS de EMAS Awards uitgereikt. De inschrijving hiervoor is vanaf vandaag geopend. Ambitieuze e-mailmarketing (automation) professionals kunnen dit jaar deelnemen in 3 categorieën: Email Marketing Automation Excellence, Best Outstanding Email en Young Talent. Ga om je case in te dienen en voor meer informatie naar: emas.nu/awards. De uitreiking vindt plaats tijdens de EMAS op 27 juni in de Kromhouthal in Circa Amsterdam.

Vakjury

De vakjury bestaat uit experts vanuit verschillende hoeken van de data-driven marketingindustrie: Juryvoorzitter Joris de Bruijne (SOLVM), Niels Gleditzch (Albert Heijn), Alexandra Stuij (Nederlandse Loterij), Jill Steffen (Freelance data marketeer), Kevin Duijndam (Air France-KLM), Wilbert Heinen (Centraal Beheer), Roxsane Maxwell (Zingo Pow), Jos Meijer (In Good Company) en Maxime Mittelmeijer (Coolblue).

Voor de bureaus: De Battle of the Agencies staat ook dit jaar weer op het programma. In deze competitie strijden bureaus om wie de beste e-mailcampagne maakt voor een nader te bepalen opdrachtgever. De inschrijving hiervoor opent binnenkort.